Jak mieć udany dzień

girl-1262800_1280Z pewnością nikt nie lubi kiedy budzik rano dzwoni i jeszcze jest to poniedziałek rano. Czy istnieją jakieś sposoby na to aby obudzić się wcześnie i zacząć udanie dzień? Oczywiście, że tak. Należy zmienić swoje złe nawyki i zastąpić je tymi dobrymi.

Jeśli usłyszysz budzik natychmiast musisz wstać. W tym przypadku rezygnacja z możliwości drzemki wychodzić będzie na twoją korzyść. Nie należy w żaden sposób przedłużać swojego snu wcześnie rano ponieważ to nie będzie Ci dodawać ani energii ani żadnej mocy. Do czego to będzie doprowadzać? Prawdopodobnie kontrola nad czasem będzie utracona a kłopot wynikający z braku natychmiastowego przebudzenia się wynikać gwarantować będzie spóźnienie do szkoły lub do pracy.

Po wstaniu z łóżka do swoich codziennych rytuałów warto zaliczać to aby wziąć się za siebie w sensie fizycznych ćwiczeń. O co tutaj chodzi? Przede wszystkim należy wykonać przez 2 lub 3 minuty przysiady, skłony lub nawet pompki. Najważniejsze aby wykonać jakiś podstawowy zestaw ćwiczeń. Przed takim treningiem warto w łóżku się trochę poprzeciągać, rozgrzać w pewien sposób swoje nadgarstki. Ten sposób na pewno właściwie rozgrzeję twoje nadgarstki a dodatkowo twoja energia i moc wskoczy do góry.

Wstając zdecyduj się na to aby odsłonić swoje żaluzje, zasłony i wpuszczać stopniowo światło do swojego pokoju. Należy zrobić to dość szybko aby się przyzwyczaić do poranku. Czym służyć będzie takie zachowanie? Z pewnością temu aby na twarzy pojawiał się uśmiech a dzień rozpoczynał się promiennie.

Po śnie, który zazwyczaj u każdego trwa 7 lub 8 godzin warto się zdecydować na napicie się szklanki wody. Czemu ma to służyć? Przede wszystkich poprzez takie zachowanie można aktywować metabolizm i czujność będzie w jak najwyższym stopniu włączona. Jedna szklanka może zdziałać cuda ponieważ do końca twojego dnia będzie Ci brakować o wiele mniej rzeczy do uzupełnienia swoich płynów gdy codziennie wypijasz regularnie 1 litr lub 2 litry wody.

Wspomniana gimnastyka przed wyjściem do pracy lub do szkoły powinna odbywać się nie tyle co w domu ale już na samym podwórku. O co dokładnie tutaj chodzi? Przede wszystkim należy się zdecydować na wyjście gdzieś na swój ogródek aby wykonać kilka podskoków czy przysiadów. To na pewno będzie podwójny zastrzyk mocy – zestaw ćwiczeń + trening na łące to gwarancja sukcesu i udanego dnia. Dlaczego tak regularne ćwiczenia są tak ważne? Przede wszystkim to świetny sposób na to aby każdego dnia doładowywać się dużą dawką energii.

Po przebudzeniu, po wypiciu szklanki wody należy automatycznie do pół godziny zjeść jakiś posiłek, najlepiej pełnowartościowe śniadanie. Mało osób zdaję sobie z tego sprawę ale tak naprawdę kluczowym posiłkiem dnia w tym przypadku jest zawsze ten pierwszy. Aby śniadanie było w pełni wartościowe należy się zdecydować na odpowiednie wartości odżywcze w środku. O co tutaj dokładnie chodzi? Przede wszystkim na białko, węglowodany złożone a także witaminy z błonnikiem. Jedząc w taki sposób można zyskać dużą dawkę energii i udanie zacząć swój dzień.

W jaki sposób można zwiększyć atrakcyjność swoich ćwiczeń lub jedzenia śniadania? Do dobrych praktyk należy zaliczyć włączenie muzyki lub radia. Dlaczego to może pomagać? Słuchając swoich ulubionych kawałków z wybranego gatunku muzycznego automatycznie nastawiamy się na wzorowy nastrój. Natomiast jeśli decyzja zostanie przy włączeniu swojego ulubionego radia i stacji to tak właściwie dowiemy się co słychać od rana na świecie lub w Polsce.

Sposoby wyżej wymienione z pewnością mogą gwarantować udany sen. W tej sytuacji należy zadbać o to aby swoje stare nawyki zastąpić tymi nowymi. Można dokonać tylko tego w jeden sposób, zaczynając od siebie od swoich przyzwyczajeń. Aby się zbliżyć do osiągnięcia swojego celu warto się położyć parę minut wcześniej aby już więcej nie spóźnić się do pracy czy do szkoły. Poprzez poranne ćwiczenia można w pewny sposób zagwarantować sobie świetny zastrzyk zdrowej energii. Czy należy się decydować na trening bardzo skomplikowany ze sztangą lub hantlami? Oczywiście, że NIE! Należy pomyśleć o prostym zestawie ćwiczeń w którego skład mogą wchodzić – przysiady, pompki czy nawet zwykłe skręty tułowiem. Nic więcej nie doda takiego zastrzyku energii poprzez wykonanie treningu. Aby liczyć na zwiększone efekty z ćwiczeń należy się zdecydować na to aby wyjść na dwór i tutaj w pewien sposób poprawiać swoje krążenie i rozpoczynać udanie swój dzień. Od czego zależy czy ktoś ma zły czy dobry poranek? Przede wszystkim od tych rzeczy, które wykona tuż po przebudzeniu!

Dodaj komentarz

© 2017 Ścieżka do Zdrowia. Wszystkie prawa zastrzeżone.

WordPress Theme designed by Theme Junkie.